Sociology, Anthropology and Media Studies
 
Home 

  Digital and Media Literacy: New Directions

October 28 - October 31

View Conference Program

 The Media Studies Program at the American University of Beirut is delighted to host the 16th annual conference of the Arab-US Association of Communication Educators.

This year, the AUSACE conference theme converges the concepts of digital literacy and media literacy, and focuses on their evolutionary and revolutionary roles in changing media education, practice, theories, and policies. 

Please use the navigation tools on the right to access any information about the conference. Do not hesitate to email us with questions: ausace2011@aub.edu.lb

And don't forget to follow us on Facebook and Twitter.

See you all soon in lovely Beirut!

 

يتشرّف برنامج الدراسات الإعلامية في الجامعة الأميركيّة في بيروت باستضافة المؤتمر السنوي ال16  للجمعية  العربية الأمريكية لأساتذة الاتصال.

يتمحور المؤتمر هذه السنة حول محو الأمية الرقمية والإعلامية ويركّز على دورهم التطوّري والثوري في إحداث تغيير في التربية الإعلامية والممارسة العملية للنظريات والسياسات الإعلامية.

الرجاء استعمال أدوات التنقّل للحصول على أيّة معلومات عن المؤتمر. سنقوم بتحديث هذا الموقع قريبا ليشمل المزيد من المعلومات والتوجيهات. لا تتردّد في التواصل معنا من خلال هذا البريد الالكتروني: ausace2011@aub.edu.lb

و لا تنسى متابعة أخبار المؤتمر على:    Facebook    وعلى Twitter     

نراكم قريباً في بيروت!

 

Contact us Jobs Disclaimer Copyright