Subscribe and Purchase

Thank you for your interest in al-Abhath.
Sales and distribution of al-Abhath, publication of the Faculty of Arts and Sciences at the American University of Beirut, is currently being handled by Sulaiman’s Bookshop. 
 
Anyone interested in subscribing to the journal or purchasing individual volumes should contact Customer Service at Sulaiman’s Bookshop at the following email:

شكرًا لاهتمامكم بمجلّة الأبحاث

تصدر مجلّة الأبحاث عن كلّيّة الآداب والعلوم في الجامعة الأميركيّة في بيروت، وتتولّى حاليًّا مكتبة "سليمان" تسويقَها وتوزيعَها.

على من يرغب بالاشتراك في المجلّة أو الحصول على أعدادٍ خاصّة منها، التواصلُ مع قسم خدمات الزبائن في مكتبة "سليمان" على العنوان البريديّ الآتي: 




People outside the Middle East, interested in the journal can contact Brill for a subscription on Al-Abhath, either in print, online or both. Please visit our site for details: https://www.brill.com/alab

يمكن للمهتمّين بمجلّة الأبحاث من خارج الشرق الأوسط التواصلُ مع "بريلّ" Brill للاشتراك في المجلّة بنسختها الورقيّة، أو الإلكترونيّة، أو النسختَين كليهما. لمزيد من التفاصيل الرجال زيارة موقعنا: https://w​ww.brill.com/alab